środa, 22 stycznia 2014

Roździał 15

Gdy zjedliśmy tosty, poszłam się przebrać. Założyłam miętową sukienkę, która z tyłu sięgała do podłogi a z przodu była lekko za kolano. Miała brązowy pasek. Dołożyłam do tego krótką kurteczkę koloru pastelowego różu. Buty były brązowe na koturnie. Niall poszedł do samochodu po jakieś ubranie.
Ja jeszcze pokręciłam włosy i wpiełam czerwoną różyczkę spinkę.
-Fiu fiu fiu!- powiedziała Maja jak wyszłam z pokoju.
-Dzięki. Ty też ślicznie wyglądasz.
Majka miała na sobie jeansy i top który odsłaniał jej kawałek brzucha.
-Gdzie Niall?- zapytałam
-Już jestem. - powiedział blondyn wychodząc z łazienki.- Wow!!! Moja dziewczyna jest powalająca...-dodał
-Dziewczyna???-zapytała Majka
-No tak. Jesteśmy razem...
-No to gratuluję!!!
-Dzięki. O esemes mi przyszedł.- powiedział Niall
-Dobra wychodzimy dziewczyny. Chłopaki już są.
Poszliśmy do jego samochodu. Na zewnątrz widziałam fotoreporterów.
Niall schował mnie za marynarkę.
W końcu byliśmy na miejscu. Wysiedliśmy i poszliśmy do loży. Tam zobaczyłam chłopaków i ih dzoewczyny. Gdy sie dosiedliśmy zobaczyłam tą samą dziewczynę co bawiła się z Horanem w parku.
-Julia-przywitałam się
-My to się chyba poznałyśmy?- powoedziała
-Tak. W parku.
Julka zaczęła opowiadać o sobie. Potem ja powiedziałam coś o sobie.
Wtedy zrozumiałyśmy
-Jula???- krzyknęłyśmy w tym samym czasie
-Nie wierzę! Jula to naprawdę ty!- powiedziałam i ją przytuliłam
-Tyle lat! Chciałam ciebie znaleźć ale nie wiedziałam jak zacząć!
-Ja tak samo!
-Zaraz zaraz nie rozumiem ...- powiedzieli wszyscy
Wytłumaczyłyśmy im wszytko.
-Jula. Widziasz właśnie spełniły się nasze marzenia!- powiedziałam
-Jak to???
-Yyyyy..... No..... No bo ja i Niall....
-Jesteśmy razem- szybko dodał Niall...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz