czwartek, 23 stycznia 2014

Roździał 16

-Jula! Gratuluję! Nasze marzenia się spełniły!  - powoedziała dziewczyna
-To niesamowite. A tak apropo to gdzie mieszkasz???
-Właśnie szukam mieszkanie.
-Bo wiesz ja mam dwa wolne pokoje i możemy zamieszkać razem. Ja ty i Maja.
-To dobry pomysł. Kiedy bym się mogła wprowadzić?
-Możesz dziasiaj!- odpowiedziałam z entuzjazmem
-To super. Będzie tak jak dawniej.
-Już się nie mogę doczekać!- dodała Majka.
-To ja pójdę po drinki ktoś chce?
- Ja,Harry i Louis.- powiedział Niall
-Ja też- dodał szybko Zayn
-A wy dziewczyny?- zapytałam
-Nie dzięki. Chociaż my musimy być trzeźwe :-)- zaśmiała się Eleanor
Poszłam po napoje.  Gdy wchodziłam po schodach, zauważyłam jak Niall rozmawia z jakąś dziewczyną. Potem doznałam szoku. Oni się pocałowali!!!! Jak on mógł!!! Nie był daleko od stolika więc podeszłam do niego, wzięłam drinka i wylałam mu go prosto na głowę.
-Ja ci ufałam! Jak mogłeś!
-Julka to nie tak jak myślisz!- złapał mnie za rękę Niall gdy już odchodziłam. Majka wszystko zobaczyła podeszła i spytała oco chodzi.
-Niall ma oficjalnie nową dziewczynę!- wykrzyczałam przez łzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz