sobota, 18 stycznia 2014

Roździał 8

***NASTĘPNEGO DNIA***
-Maja, wiesz że już pojutrze koncert 1D?-zapytałam Majkę
-Tak, wiem. Jestem taka podekscytowana, ale na pewno nie tak jak ty- powiedziała z uśmiechem
-Cały czas myślę o Niallu. On jest taki inny. Tak mi się wydaję.
-Laska nie gadaj tyle musimy iść na zakupy. Przecież nie mamy rzeczy na koncert.
-Rzeczywiście. Wyleciało mi to z głowy.
-To co idziemy?
-Pewnie.
***W TYM SAMYM CZASIE***
-Dzień dobry, czy dodzwoniłem się do Claudia?
-Tak. Z kim mam przyjemność rozmawiać?
-Niall. Dzwonię w sprawie Julki.
-Czy mogę jakoś pomóc?
-Oczywiście. Czy Julka występuje dzisiaj w klubie?
-Nie. Niestety nie.
-A powiedziałeś jej że ją szukam?
-Nie. Przepraszam zapomniałem.
-Nie nie to znakomicie.
-Zaraz zaraz. Nie rozumiem.
-Mam dla niej niespodziankę, którą dam jej na koncercie.
-AHA...
-Więc nic jej nie mów. To do zobaczenia :)
-Narka.
Tak wyglądała ta rozmowa. Claudio był wielką paplą ale postanowił że będzie to trzymał w tajemnicy.
***W CENTRUM HANDLOWYM***
-Majka chodź ile możemy siedzieć w tym sklepie?- zapytałam błagalnie dziewczynę
- No jesteśmy tutaj dopiero 30 minut!
-Tak ale ty patrzysz na okulary!
-No dobra dobra.
Z Majką kupiłyśmy sobie zestawy na koncert.
Zestaw Majki: buty na obcasie (różowe), spódniczka plisowana (beżowa) i biała bluzka na szelkach z napisem 1D
Mój zestaw: Conversy (białe), top kremowy na ramiączkach i poszarpane szorty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz