wtorek, 28 stycznia 2014

Roździał 29

Pobiegłam do swojego pokoju. Poszłam do garderoby i zaczęłam płakać. Dla czego zawsze muszę cierpieć przez chłopców. To jest okropne uczucie, gdy ty kogoś kochasz on ciebie nie szanuje!
-Julka- powiedział Niall wchodząc do mojego pokoju. Nic mu nie odpowiedziałam
-Przepraszam. Mnie nic z nią nie łączy! Ja kocham tylko ciebie!- krzyknął szukając mnie. W końcu nie wytrzymałam i wyszłam z garderoby.
-Ty myślisz że mnie da się tak łatwo oszukać? Myślisz że ja jestem głupia i nie widzę? Ty mnie po prostu nie kochasz! Przyznaj to!- powiedziałam we łzach
-O czym ty gadasz?! Ja ciebie tylko kocham! Zrozum!
-Ja już rozumiem. Niall my się oddalamy!
-Jeśli tak myślisz to... To zrywam z tobą!- krzyknął
-Aha.... Rozumiem. Już jesteś wolny!  Idź do niej! No na co czekasz? Idź!!!- krzyknęłam i wybiegłam z pokoju.
-Julka... Ja nie miałem tego na myśli. Emocje... To one mną kierowały. Przeprzaszam. Nie myślałem.-wytłumaczył
-To trzeba było myśleć wcześniej zanim to powiedziałeś- powiedziałam spokojnie ubierając kutrke i buty.
-Co tu się dzieje?- zapytała Eleanor
-Niall wam opowie prawda?- powiedziałam i wybiegłam z domu. Biegłam do parku. Nie chciałam go już znać. Czy ja i dużo proszę? Tylko SZCZĘŚCIE. Czy tak trudno to zrozumieć? Znalazłam ławkę i usiadłam na niej.
-Jak on wogóle mógł?! Co on myślał.
-Hej laska Niall powiedział co się stało- usłyszałam znajomy głos
-O hej Perrie- wyszeptałam gdy poczułam jak dziewczyna kuca przedemną.
-On na prawdę nie chciał. Raz powiedział z nerwów że odchodzi z zespołu bo Zayn zjadł mu pizze.
-Perrie. To nie to samo. Ja proszę tylko o  prawdziwą miłość. Czy to za wiele? Jula jest z Harrym.Eleanor jest z Louisem. Liam jest z Danielle. Ty jesteś z Zaynem. Ja i Niall... Nie wiem co o tym myśleć...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz