wtorek, 28 stycznia 2014

Roździał 28

***NASTĘPNEGO DNIA RANO***
Niall był ze mną cały czas. Na krok mnie nie odstępował. Gdy już mieliśmy wychodzić ze szpitala, czułam się navtyle dobrze, że byłam wstanie pujść na impreze :-)
Niall zaprowadził mnie do samochodu. Był on jednak inny niż poprzednie którymi z nim jeździłam.
-Niall... Z kąd masz to cacko?- zapytałam wskazując ręką na czerwone Ferrari
-No moja bryka. Nie wsiadasz? Może się boisz?- odpowiedział
-Ja??? Bać się??? Może tylko ciebie- powiedziałam i wystawiłam mu język
-To tak ze mną pogrywasz?- powiedział z uśmiechem i chciał mnie podnieść.
-Niall nie zappminaj że przed chwilą wyszłam ze szpitala. Więc lepiej jeszcze uważaj...
-No dobra dobra. - mówiąc to wsiedliśmy do samochodu
-Czy Niall Horan zdradził? Przyłapano go z modelką Barbarą Palvin. Ale on ma dziewczynę! Czy to koniec wielkiej miłości pomiędzy Niallem Horanem i Julią Lewandowską?- usłyszałam głos w radiu.
-Niall co to miało być do jasnej ciasnej!- krzyknęłam na niego jak umiałam bo nie przeklinam
-To jakieś bzdety. Co ty uwierzysz im?- powiedział zmieszany chłopak
Nagle byliśmy już pod drzwiami mojego domu. Wysiadłam i od razu pobiegłam do mieszkania.
-Niespodzianka!- usłyszałam gdy tylko otworzyłam drzwi
-Jeju dziękuję wam!-odpowiedziała z radością gdy zobaczyłam co reszta dla mnie szykuje
-Julka to nie tak jak myślisz!- usłyszałam głos Nialla za mną
-No oczywiście
Tylko jakby to był pierwszy raz to okej. Drugi Niall. To już DRUGI raz! Ty masz mnie za kretynkę czy co? Myślisz że nie widzę?! Przyznaj, z iloma jeszcze dziewczynami romansujesz za moimi plecami? No co? Nie powiesz mi?!- nie wytrzymałam i się w końcu rozpłakałam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz